Skip to Content

Værktøjskasse

Hvad jeg bruger

En samling af de værktøjer, systemer og hardware, der holder mig produktiv som både økonomistuderende og udvikler.

Workstation

MacBook Pro M2 Max

Mit primære workflow-våben.

LG UltraWide 38"

Vigtigt til store datasæt og split-screen kodning.

Keychron Q1 Pro

Mekanisk tastatur med Gateron Brown switches.

Logitech MX Master 3S

Præcision til Excel og UI design.

Software & Kodning

VS Code

Min primære editor. Bruger 'Tokyo Night' temaet.

iTerm2 + Oh My Zsh

Terminalen skal se godt ud og virke hurtigt.

Raycast

Det ultimative kontrolcenter til macOS.

TablePlus

Til håndtering af Supabase og Postgres databaser.

Økonomi & Analyse

RStudio

Uundværligt til økonometri og avancerede data-plots.

Stata

Når der skal køres tunge økonometriske modeller.

Excel

Den klassiske schweizerkniv til hurtig modellering.

Zotero

Reference-håndtering til akademiske artikler.

Har du spørgsmål?

Hvis du vil vide mere om mit setup, er du velkommen til at række ud.

#minimalism #productivity #setup